Thursday, August 21, 2008

sexy photo malaysian artist

NASHA AZIZ & FRIEND CLUBBING..

Aku tak tahu gambar ni gambar baru ke gambar lama, tapi aku dapat rasakan yang gambar ni macam gambar baru je. Nasha Aziz dan Irene Santiago je yang aku kenal dalam gambar-gambar ni



Aku nak korang tengok gambar terakhir belah kanan. Pastikan korang klik gambar tu supaya dapat melihat gambar yang lebih besar. Selepas itu, sila perhatikan tangan mamat tu.
































































ASHRAF SINCLAIR AND BUNGA HOLIDAY IN BALI, LOOK UP THE BUNGA VERY NICE BODY..






















diana danielle sexy with bikini..



Diana Danielle ke yang pakai bikini tu? Aku tak berapa nak pasti sebab muka seakan-akan sama dengan Diana Danielle. Kalau betul gambar ni gambar Diana Danielle, aku rasa gambar lama sebab muka dia muda lagi. Walaupun sekarang umur dia baru 17, tapi muka dah nampak tua. He Hee..






hot picture puteri sarah kiss his boys..


Berita gempar hari ini apabila akhbar Mingguan Malaysia telah mengeluarkan berita yang bertajuk, “Lagi gambar aksi artis bercium tersebar“. Teka-teki terjawab kerana gambar yang diperkataan tersebut adalah milik Puteri Sarah Liyana iaitu pelakon filem yang sedang dalam proses pengambaran, Aduh Saliha.



















Anak Pontianak hot again,free sex


Selepas senyap akibat daripada gosip kontroversi, Zarina Ann Julie kini kembali menyengat dengan pakaian separuh bogel, kali ini lebih “sopan” kerana dia berjaya menutup bahagian buah *t00000t* nya. Persoalan yang sedang bermain di fikiran aku, adakah gambar ini benar-benar gambar Zarina Ann Julie atau sebaliknya?


when money can give averything

Alkisah aku sendiri tidak pasti bilakah gambar ini telah dilahirkan tetapi tanpa tidak ku sedari terdapat beberapa makhluk yang bergelar artis di Malaysia berada di dalam gambar ini. Mereka adalah seperti berikut, Ako Mustapha, Sazzy Falak, Yasmin Hani Wachaa, dan beberapa lagi lah yang tak masuk dalam list. Jadi jangan lah berkecil hati ye, fe mes² kan lah diri anda dengan klip-klip video dan gambar yang lucah menarik.


No comments: